maanantai 17. tammikuuta 2011

Otteita hölmön päiväkirjasta.

Olen kerännyt otteita  Suomi24 +50 ja +60  keskustelu palstoilta, käytin oikeuttani referoida tekstejä siten, että alkuperäinen hölmöys ikään kuin korostuisi.




ETTE TE TAJUA MINUA.....Älä huuda...


Kirjoittelin, vastasin, ihmettelin, sain nenälleni, siksikö,
että arvo maailmamme eivät kohdanneet, kommunisti ja kepulainen.
Minä alemmalla hän korkeammalla kokemuksen tasolla.
Sairauksia, vaikeuksiaan hän valittaa, ymmärtäkäämme häntä,
ei itse anna armoa muille, sääliä hakee.

Taiteilija piirit ja heidän sivistyksen henkinen taso, ällöttävää kielen käyttöä, kieroilua.
Uskonhan toki nykytaiteilijoiden kuuluvan henkisesti korkeammalle tasolle. Pukinsorkat paljastuvat taiteessa sairasta, sairasta kiroilua.







Minulla vain on niin vaatimaton koulutus sain mitättömät eväät.
Oikein kirjoitus ei suju, tulee vain paha mieli. Korjailevat alituisesti virheitäni
miehenikin moittii luku taito hyvä, ymmärryksesi olematon.

En minä kaipaa kiitosta mistään, saan sitä liiaksikin
kauniilta lapsiltani ja ihanalta puolisoltani, ihanilta ystäviltäni sekä tuntemattomilta.
Varmaankin minua kiitetään siksi, että olen niin hyvän näköinen,
älykäs, sydämeltäni sivistynyt empaattinen ja epäitsekäs,
maailmaa nähnyt kosmopoliitti, useat kielet hallitsen.

Siksi rohkenen toivoa, ettehän puutu kirjoitusvirheisiini. Olen ihmetellyt jo monta vuotta
kun vastasin kiltisti sievästi kirjoitin, sain vain nenälleni. Silti rohkenen nöyrästi toivoa
hänen ystävyyttään. Koska olen luova persoona, minua kehutaan liikaakin,
mutta tietenkin ihan aiheesta, olenhan palstan paras kirjoittaja.
Taiteilijana kuulun henkisesti korkeammalle tasolle,  kuulun hölmöläisten eliittiin.


En pyri seuran keskipisteeksi, mutta tietysti joudun valokeilaan fyysisen olemukseni
sekä luontaisen karismani vuoksi. Mitä minä enää lisää voisin saavuttaa.... valehtelemalla.
Minäkö hyväksi käytetty, en ole, vai olenko?
Emme ole vanhoja, me vanhat tutut, nuoria olemme, pyrin taas ystäväksesi
Mihin tää kaikki johtaa, milloinkahan tajuan.



Kyllä sen huomaa kun viinahöyryissä kirjoitetaan yön pimeinä tunteina ei siinä äidin kieltä hallita.
Kirjoitus virheet hyppivät silmille. On se ennen kuulumatonta, olen itse raitis.
Älä puhu lööperiä kännissä tokkuroit useinkin, juoppolalli olet. Suomalaiset miehet ovat juoppoja ja akan hakkaajia, hyvä, että saamme ulkomaista verta maahan muuttajien mukana geeneihimme.


Katselin puoli yhdeksän uutisia, kuva materiaali hätkähdytti, suorataan jämäytti paikoilleen käteni tarrautuivat kiinni tuolin käsinojiin....asunnottimien asuntolaan oli jostain kumman syystä, jota ei kerrottu eksynyt yksi hyvin tummaihoinen. Mamut ei tykkää asua kaukana rautatie asemalta, ja jos asuvat niin ilmainen kuljetus pitää järjestää heille, tai on tressin paikka välittömasti. Asunnoton...onneksi tummaihoiset eivät juo, ei ainakaan muslimit. Anteeksi piti lisätä eihän kaikki asunnottomat ole juoppoja, jokusia kai, muutamia ulosviskattuja löytynee... Hyvin se viina maistuu muslimillekin. Muslimit saavat tehdä mitä tahansa sen jälkeen, kun aurinko on laskenut.



Tykkään kiitoksista, mutta kukaan ei kehu, vain kateutta, kateutta. Olette kateellisia minulle kaikki, olen nuorempi, kauniimpi, terveempi te vanhoja kurppia. Vanha akka olet itse. Miksi eläkeläiset eivät äänestä. Makaavat, kuin maahan lyöty orja varttuen vain piskaamista. Tulevissa vaaleissa ratkaistaan eläkeläisen elintaso. Nyt jo indeksi leikkuri. Jos toteutuu Hetemäen suunnittelemat koiruudet? Kilpailemme romanien kanssa kerjuupaikoista!

Minulla on kaikkea olen onnellinen, minulta ei puutu mitään tai ei sittenkään olen ...olen
sidottu sairasvuoteeseen, hyvä teidän on nauraa, ilkkua minulle. Rahani kuluvat kipulääkkeisiin, 6000 euroa vuodessa lääkkeisiin, ajatelkaa. Taksikuponkeja saan kunnalta ja pääsen liikkumaan kuten te muut, eikö ole ihana asia. Pääsen kampaajalle ja ostoksille niin kuten te muutkin.

Minne se taas katosi, tuli snadi ongelma, ei sitä kukaan ymmärrä kun meikä on tosi söde, kliffa gimma ja bönde.Taidan mennä skaboihin faijan kaa kun söde ei klifffaa. Hybvöt hsyssykät sentään. Sinä ja sinun mielikuvitus miehesi hahah...




AAHHHH...ARRRR

En halua rähistä se on epäreilua olen ihka oikea ihminen kaikkine ansioineni, vaikka minua mollataan, siteerataan ilkeästi. Olen fiksu kouluja käynyt silleen kaikin puolin sivistynyt. Upee sun sanontas, Mitä hittoa rähiset. Äläkä puhu vasten parenpaa tietoa.

Miksi ihminen ei saa kuolla silloin kun elimistö on jo tehnyt tehtävänsä, eikä enään jaksa toimia normaalisti ilman lääkitystä ?Totuus on kuitenkin, että SE on ihmisolento joka siellä sängyssä makaa märissä vaipuissaan, nälkäisenä. Millä ihmeellä te hoitajat puolustatte sitä, että kidutatte ihmisiä?

Et voi käyttää SE-muotoa ihmisestä opettele kirjoittamaan.

Pyydän anteeksi, vai yritätkö viitata, kumpiko on vai kampi?. Että voit olla ärsyttävä, luulet tietäväsi kaiken.
Australian Brisbane - äännetään "Brisbän" eipäs kun" Brisbein" ? Tarkistin Wikipediasta, niin ja linkitin videopätkän. Se lausutaan Brisbein. hahhahhaa...hihiii böööö DDDDD ; ))) :)) ????? ÖÖÖÖ


Kärsittekö miehenne jöpöttämättömyydestä, miten kuvioonne sopisi nuorempi mieshenkilö?
Minäkin haluaisin saada oikein kunnolla isoa ja kovaa, vaan tässä iässä joutuu tyytymään semiin,
ellei sitten ole valmis maksamaan kovemmasta.

Mikä se semi on?

Googlasin SeMI= Seinäjoen mimmiliiga.

Tarkkaanpas sää oot mun kirjoituksia lukenu? Mikä niissä niin kovasti kiinnostaa, että oot vielä oikeen mielees painanu bääbäääbääääääääääääää toiset pitää blogia mun ei tarvi kun mää tavoitan täältä kohderyhmän näköjään.

 Mahdotontahan se olisikin, kun blogin kirjoittajalla on useimmiten jotain sisältöä kirjoituksissaan.




Enhän toki naura olen vakavissani ; )

Mandi 17.1.2011

2 kommenttia:

  1. Heippa!
    Ovatko maalaukset omia töitäsi?
    Miellyttävät silmää!
    Hyvää päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Valokuvamateriaali tekstit ja maalaukset ovat käsialaani ; )

    Kiitos kommentistasi!

    VastaaPoista

Eheytymisen vuosi 2023

Vuosi 2023 aloitti uuden elämänvaiheen. Olin parantunut, mutta lääkkeiden lopettaminen aiheutti tunnemyrskyn ilon ja masennuksen vuoristorad...